Προκειμένου να ελκύσει παιδιά ως και 6 ετών - η εταιρεία, που μετονομάστηκε Meta, προσέλαβε «ειδικευμένο προσωπικό»

Το Facebook προσλαμβάνει υπαλλήλους για τη δημιουργία προϊόντων για παιδιά και εφήβους. Μέχρι χθες τα παιδιά κάτω των 13 καλούνταν να μη χρησιμοποιούν τη σελίδα, αλλά αυτό πρέπει να αλλάξει.

Μια εσωτερική καταχώριση ιστολογίου του Facebook αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι αν και το διαδίκτυο "δεν αναπτύχθηκε με γνώμονα τους νέους", μπαίνει σε διαδικασία αλλαγών. Στο πλαίσιο αυτό παρατίθεται νόμος «Προστασίας Απορρήτου Παιδιών στο Διαδίκτυο («COPPA»)», για την προστασία της ιδιωτικής ζωής τους, ο οποίος περιέχει κανόνες για τη διαχείριση δεδομένων παιδιών κάτω των 13 ετών. Ο συγγραφέας του ιστολογίου δεν εξήγησε πώς ακριβώς το έργο αυτό θα ισορροπήσει με τους κανόνες. Τα διαγράμματα έδειξαν ότι έχουν προγραμματιστεί προϊόντα για παιδιά 10 έως 12 ετών, αλλά και για παιδιά έξι έως εννέα ετών.

Σύμφωνα με το NBC News οι θέσεις στις κατηγορίες «Messenger Kids» και «Instagram Child Safety» θα καλυφθούν από άτομα με εμπειρία στην «παγκόσμια έρευνα με θέμα παιδιά και κηδεμόνες»

Σχόλιο: Όλα αυτά καθιστούν σαφές ότι, το Facebook, αντί να προσπαθεί να κάνει τις υπάρχουσες πλατφόρμες λιγότερο προσιτές για τα παιδιά, τα στοχεύει, ως προτεραιότητα πλέον, για να δημιουργήσει λεγεώνες ισόβιων πελατών, αν και μόλις πριν λίγες εβδομάδες ενημερωθήκαμε ότι ΚΑΙ ο Ζούκερμπεργκ γνωρίζει ότι το Facebook και το Instagram θέτει σε κίνδυνο την ψυχική και σωματική υγεία των παιδιών.