Γεννήθηκα ή φύτρωσα- καμία  διαφορά
μέσα σ' ένα μποστάνι με λογιών λαχανικά
Οι ρίζες μου ανάκατες με βρούβες και βολβιά
μα όσο κι αν προσπάθησα δεν ψήλωσα αρκετά

"Κακή σπορά" με κρίνανε πριν καν αναπτυχθώ
ίσως το υλικό μου να μην ήτανε καλό
Χαμόφυτο και σπόρος της δευτέρας διαλογής
Δε μου δωσαν νερό ούτε και χώμα προκοπής

Αν έτυχε ή ήτανε πρόγραμμα γεωργικό
δεν το μαθα ποτέ και δεν μπορώ να σας το πω
αυτό που ξέρω είναι πως ακόμα χάμω ζω
κουράζομαι κι απλώνομαι τον ήλιο για να βρω

Κοιτώ με ζήλια τα ψηλά και δυνατά φυτά
που έχουνε περίφραξη και λίπασμα σκατά
κι αναρωτιέμαι άραγε θα πέσει κατά δω
καμιά κουράδα σιτευτή μπας κι απογειωθώ;

Μα όσο περιμένω έχω κάνει κατιτίς
έχω απλώσει ρίζες κι έχω σπείρει καταγής
Ίσως τα νέα φύτρα μου να φτάσουν πιο ψηλά
Να αξιωθούν να γίνουν πρώτης τάξεως φυτά.

Τριανταφυλλιά Ηλιοπούλου