Καιρό μετά την διαφήμιση της Gillette, σύμφωνα με την οποία οι λευκοί άντρες είναι «λάθος της φύσης», ξέρουν μόνο να ανάβουν την ψησταριά και να παρενοχλούν τις γυναίκες και οι μαύροι άντρες πρέπει να τις προστατεύουν από τους λευκούς άντρες, με ενδιέφερε να μάθω πώς επηρέασε αυτή η αντιανδρική καμπάνια τα επιχειρηματικά στοιχεία.
Είχε κάποιο κέρδος η εταιρία, παρουσιάζοντας τους άντρες ως ζωα που χτυπιούνται;
Ήταν εμπορικά έξυπνο από την Gillette να κηρύξει τον πόλεμο στην «τοξική αρρενωπότητα» των αντρών, με αριστεροφασιστική, φεμιναζιστική ατζέντα- ή προκάλεσε μια προβλέψιμη τρανταχτή αποτυχία αποξενώνοντας ένα μεγάλο μέρος πελατών;

Μπορώ λοιπόν να σας πω ότι, η μητέρα εταιρεία της Gillette, Procter & Gamble, έπρεπε να ξεγράψει το ποσό των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων, επειδή η μάρκα έκανε βουτιά στο κενό.
Χειρότερα δεν γίνεται και καλά να πάθουν.
Χτυπιόμαστε από τα γέλια με τους "οπορτουνιστές" στη Gillette, που πίστεψαν πώς αν χωθούν βαθιά στον αποτέτοιο των φεμιναζί, θα πουλήσουν καλύτερα.

Όμως έμαθαν κάτι από αυτό; ΟΧΙ!!!
Λίγο αργότερα ο επίσημος λογαριασμός Twitter της Gillette Venus δημοσίευσε την φωτογραφία μιας άρρωστα παχύσαρκης γυναίκας με το όνομα Άννα που χοροπηδά στην παραλία και την λεζάντα, "Βγείτε έξω και σκοτώστε τη μέρα".
Η Gillette σχολίασε: "Αγαπάμε την Άννα γιατί ζει δυνατά και αγαπά το δέρμα της, ανεξάρτητα από το τι λένε οι" κανόνες ""
Αυτό το νοσηρά παχύσαρκο πλάσμα, όμως, έχει να δει την οικεία του περιοχή εδώ και χρόνια, πώς θα καταφέρει να την ξυρίσει; Πώς πηγαίνει η Άννα στην τουαλέτα; Και μπορεί να σκουπιστεί μόνη της; Κι αν ναι, με πόση προσπάθεια;

Οι φεμινίστριες όχι μόνο ήταν στην πρώτη γραμμή για να απαλλαγούν από το στίγμα της νοσηρής παχυσαρκίας, πράγμα που καταλαβαίνω, αλλά την γιόρτασαν και ως πρότυπο γυναίκας.
Κι εδώ τα χαλάμε.
Επιτέθηκαν ακόμη και σε γιατρούς που προσπάθησαν να ενημερώσουν τις γυναίκες για τους κινδύνους που διατρέχει η υγεία τους λόγω υπερβολικού βάρους, αποκαλώντας τους «μισογυνηδες».
Να μη προειδοποιούμε ούτε τους καπνιστές τότε, γιατί θα ήμασταν "μισοκαπνιστές", ούτε τους πότες, γιατί θα ήμασταν "μισοπότες".

Κι αν πιστέψαμε ότι με την αμφιλεγόμενη διαφήμιση «τοξικής αρρενωπότητας» της Gillette και τον εορτασμό της «γυναικείας παχυσαρκίας» έχουν χτυπήσει ζενίθ αρνητικής διαφήμισης, κάναμε λάθος.
Σε μια άλλη διαφήμιση ένας πατέρας διδάσκει το παιδί του, το οποίο μετατρέπεται από ένα φυσιολογικό κορίτσι σε έναν «άνδρα», πώς να ξυρίζει το πρόσωπό του.
---------
Ένας φίλος που πέρυσι είχε επιστρέψει από τις ΗΠΑ, μου είπε ότι στην Αμερική πολλοί έχουν γίνει πολύ επιθετικοί και εκρήγνυνται με το παραμικρό.
Όταν ρώτησε πού είναι οι αντρικές τουαλέτες του αεροδρομίου, μόνο που δεν τον πλάκωσαν στο ξύλο. Φώναζαν ότι "εδώ δεν υπάρχει τουαλέτα αντρών, υπάρχεις τουαλέτα ανθρώπων", μια τουαλέτα για "όλα τα φύλα".
Άνδρες, γυναίκες και "άλλα φύλα", κατουράνε και χέζουν όλοι μαζί. Αυτό το λένε "πρόοδο". Την απώλεια ιδιωτικότητας, ειδικά για τις γυναίκες, τον παράδεισο του κάθε ανώμαλου, τα λένε "πρόοδο".
---------
Με την ευκαιρία έχω να πω το εξής:
Πρώτον, υπάρχουν μόνο δύο φύλα, αυτό είναι και τέρμα. Πάνω από 30 φύλα, όπως ισχυρίζονται ορισμένοι κουλτουρομαρξιστές, δεν υπάρχουν. Υπάρχουν μόνο σε άρρωστες ιδεολογίες.
Ορίζομαι ως γυναίκα, ορίζομαι ως άντρας δεν είναι ίσον είμαι γυναίκα, ή είμαι άντρας.
Ακόμη κι αν κάποιος πιστεύει ότι βρίσκεται σε λάθος σώμα, δεν πρέπει να αφήσει το σώμα του να υποστεί κακομεταχείριση από τους γιατρούς, γιατί αυτό δεν θα λύσει το πρόβλημα. Όχι το φύλο του, την σκέψη του πρέπει να αλλάξει.
Αυτή είναι η γνώμη μας και όλα τα φύλα-φρηκς ας μας κλάσουν τα παπούτσια.

Τα προϊόντα της Gillette δικαίως μποϊκοτάρονται.
---------
Υπάρχουν δύο φύλα, ή έχουμε δύο χρωμοσώματα Χ και είμαστε γυναίκα, ή έχουμε ένα Χ και ένα Ψ και είμαστε άντρας

Πέτρος Ζουμάνης