Θα ήθελα να γράψω κάτι όμορφο για τις γιορτές. Να έχει ευχές, ξωτικά, λαμπιόνια και όμορφα στολίδια.
Δεν μπορώ, μεγάλωσα. Μου λείπει η μαγεία των γιορτών, το τέλος του σχολείου, και η αρχή του πάρτυ.
Στο σπίτι μου οι γιορτές ήταν πάντα ένα υπέροχο ατελείωτο πάρτυ. Όλοι εκτός από εμένα γιόρταζαν την ονομαστική τους γιορτή, ο μπαμπάς Βασίλης, η μαμά Ιωάννα και ο αδερφός Χρίστος.
Μυρωδιές γλυκών που ψήνονται στον φούρνο, στολίδια και τραγούδια, προετοιμασία για τις γιορτές που ερχόταν!
Τί να πρωτοθυμηθώ, το ξενύχτι της παραμονής της Πρωτοχρονιάς για την κοπή της πίτας και την αγωνία του ποιός θα είναι ο τυχερός φέτος να πετύχει το φλουρί; Το άνοιγμα της σαμπάνιας που μας άφηναν να πιούμε λίγη, για το καλό;Την αναμονή και την προσμονή μήπως και πετύχω τον Αϊ Βασίλη να αφήνει τα δώρα κάτω από το δέντρο; Ή την επόμενη μέρα που ξυπνούσα πρωί πρωί για να δω αν τελικά μου έφερε αυτό που του ζήτησα;
Ποιός να μου τα ξαναφέρει πίσω όλα αυτά; Πού να βρώ την μαγεία εκείνων των εποχών;
Οι γιορτές αυτές είναι για τα παιδιά και για όσους αισθάνονται παιδιά!
Σταμάτησα από καιρό να αφήνω το παιδί μέσα μου να χαίρεται αυτές τις μέρες γιατί εκτός από το παιδί έρχονται και οι αναμνήσεις, και λείπουν οι άνθρωποι, οι μυρωδιές, το σχολείο.
Και παθαίνω αυτό που πάντα άκουγα και απορούσα, την μελαγχολία των γιορτών, πώς μπορεί κάποιος να μελαγχολεί τέτοιες μέρες;
Φέτος κάτι άλλαξε!
Η μαγεία εκείνη δεν θα επιστρέψει ξανά, το ξέρω. Όμως ο Αϊ Βασίλης έχει την μορφή του Μανόλη που η καλοσύνη της ψυχής του διαπερνά την ψυχή μου και μου αφήνει τα δώρα κάτω από το δέντρο. Τα ξωτικά έχουν την μορφή της Άνας της Ίριδας της Φιλιώς, που με τα μαγικά τους με ταξιδεύουν, με κάνουν παιδί, που με την χαρά και τον ενθουσιασμό τους μου μεταδίδουν ότι θετικό είχε χαθεί από την ψυχή μου.
Τα λαμπιόνια και τα όμορφα στολίδια μου είναι ο αεικίνητος Γιώργος, που η απίστευτη ενέργειά του μπορεί να φωταγωγησει μια ολόκληρη πόλη.
Είναι ο Δημήτρης που μας δείχνει τον δρόμο της αιώνιας νεότητας!
Σας ευχαριστώ όλους σας για το θαύμα που φέρατε στην ζωή μου!
Αν είχα μία ευχή για την καινούργια χρονιά θα ήταν να μπορούσαν όλοι οι άνθρωποι που έχασαν την μαγεία των γιορτών να την ξαναβρούν με όποιον τρόπο μπορούν.
Μπορεί να μην είναι η ίδια μαγεία όμως μπορεί να είναι μια καινούργια, αλλιώτικη κάποια που να ταιριάζει στον καθέναν από εσάς και να κολλήσει τα κομμάτια που ράγισαν με τα χρόνια.
Καλές γιορτές!

Αλεξάνδρα Παππά