Ο Δήμος Βάλενχόρστ βρίσκεται στην περιοχή Όσναμπρούκ της Κάτω Σαξονίας και δεν τον έχει ακόμη προσέξει η παγκόσμια ιστορία.

Αυτό θα μπορούσε τώρα να αλλάξει, αφού ένα σημαντικό μέλος της κοινότητας, ένας οικογενειακός γιατρός, τόλμησε να βγει στο φως της δημοσιότητας, τέλη Ιουλίου, για να κάνει μια αξιοπρόσεκτη δήλωση.
Όπως διαβάσαμε στην «αξιοπρεπή» εφημερίδα «Bild», στην ηλεκτρονική της έκδοση, ο γιατρός δεν περιθάλπτει πλέον τους «αρνητές».
«Όποιος δεν θέλει να εμβολιαστεί και μπαίνει στο ιατρείο μου», δηλώνει, «θέτει σε κίνδυνο το προσωπικό μου και τους ασθενείς μου».
Συμβουλεύει και εμβολιάζει ο ίδιος, τον διακόπτει η εφημερίδα και τον αφήνει να συνεχίσει «δεν τους θεραπεύω, ώς εκ τούτου, γιατί όλοι όσοι αρνούνται το εμβόλιο, θέτουν σε κίνδυνο παιδιά, γέροντες και ευπαθείς που εξαρτώνται από την προστασία της κοινωνίας»
Ένα εντυπωσιακό ντοκουμέντο ιατρικής ευθύνης, κάποιος εδώ μελέτησε τον Όρκο της Γενεύης πολύ προσεκτικά.
Ο όρκος λέει μεταξύ άλλων: «Η υγεία και η ευημερία του ασθενούς μου θα είναι η πρώτη μου προτεραιότητα.»
«Ασθενής μου» λέει και όχι «εμβολιασμένος ασθενής μου».
Και ακόμη χειρότερα, «θα σεβαστώ την αυτονομία και την αξιοπρέπεια του ασθενούς μου».
Οι έννοιες της αυτονομίας και της αξιοπρέπειας είναι ξεπερασμένες προφανώς, δεν ισχύουν αν οι ιδέες του ασθενή έρχονται σε αντίθεση με τις ιδέες του γιατρού του.
Ο γενναίος οικογενειακός γιατρός του Βάλενχόρστ σέβεται μόνο την αυτονομία και την αξιοπρέπεια των εμβολιασμένων ασθενών του, οι άλλοι «είναι άπιστοι, βλάπτουν την υγεία των συνανθρώπων τους και την οικονομία» και ξέχασε ότι, η οικονομική ζημιά δεν οφείλεται στους μη εμβολιασμένους αλλά στα άθλια πολιτικά μέτρα.
«Ως ιατρός, ορκίζομαι πανηγυρικά ότι θα αφιερώσω την ζωή μου στην υπηρεσία της ανθρωπότητας».
Στην υπηρεσία της ανθρωπότητας και όχι στην υπηρεσία του «πολιτικού καθήκοντος» όπως περιγράφει τον εμβολιασμό.
Επιχειρηματολογία του γιατρού: «δεν βάζω ανεμβολίαστους στο ιατρείο μου, για να μη μολύνουν τους εμβολιασμένους»
Δεν θέλω να κρίνω εδώ αν τα ισραηλινά δεδομένα είναι σωστά ή όχι. Σε κάθε περίπτωση, όμως, υπάρχουν και αποτελούν μέρος του ιατρικού λόγου, το οποίο, ακόμη και ένας γενναίος οικογενειακός γιατρός από το Βάλενχορστ της Γερμανίας, που αυτήν την στιγμή γράφει ιστορία, πρέπει να λάβει υπ' όψιν.
Δεν μπορεί κανείς να αγνοήσει έτσι απλά το ενδεχόμενο, η αποτελεσματικότητα του εμβολιασμού να είναι σημαντικά χαμηλότερη από αυτήν που προπαγανδίζεται.
Όπως και να 'χει:
1. Το εμβόλιο λειτουργεί καλά, και τότε υπάρχει επαρκής προστασία για τους εμβολιασμένους και δεν υπάρχει λόγος, όσο δραματική κι αν είναι η κατάσταση, οι γιατροί να κάνουν διακρίσεις εις βάρος των μη εμβολιασμένων.
2. Το εμβόλιο δεν λειτουργεί τόσο καλά όσο θα θέλανε, και τότε όλοι είναι εξ΄ίσου εκτεθειμένοι στον κίνδυνο της μόλυνσης.
Οι διακρίσεις εξακολουθούν να μη βγάζουν νόημα.
Παραθέτω άλλο ένα απόσπασμα από το όρκο της Γενεύης, «Ακόμη και υπό απειλή, δεν θα καταχραστώ τις ιατρικές μου γνώσεις για να παραβιάσω τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις πολιτικές ελευθερίες.»
Μια υπεύθυνη απόφαση εμβολιασμού απαιτεί πλήρη ελευθερία επιλογής για τον πολίτη και ενημέρωση προς κάθε κατεύθυνση, που αναλύει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, τους πιθανούς κινδύνους και τα αναμενόμενα προστατευτικά αποτελέσματα του εμβολίου. Οι διακρίσεις δεν περιλαμβάνονται στις προυποθέσεις.
Ένα ως ιπποκρατικό μεταμφιεσμένο, ναζιστικό εμβόλιο, δεν θέλουμε.
Δυστυχώς, πολλοί δεν αισθάνονται ούτε καν αόριστα ότι θα έπρεπε να ντρέπονται.