Μια από τις «μητέρες» του υπέρ-ρατσισμού προς τους άντρες ήταν η Gillette.
Την Κυριακή, 13 Ιανουαρίου 2019, η Gillette κυκλοφόρησε μια νέα διαφήμιση για προϊόντα ξυρίσματος, η οποία στοχεύει στην καταπολέμηση της «τοξικής αρρενωπότητας». Οι άντρες πρέπει να είναι σαν γυναίκες, είναι το μήνυμα.
Τότε το βίντεο βομβαρδίστηκε με ένα τεράστιο κύμα απόρριψης των προϊόντων της Gillette από τους άντρες. Η τιμή της εταιρείας έκανε μια περιποιημένη κατάδυση.

Η διαφήμιση κανονικά σκοπεύει να πουλήσει το προϊόν που διαφημίζει, ή ού.
Όμως αυτό που κάνει η Gillette εδώ (δηλαδή στο βίντεο, κάτω ως σχόλιο) είναι ακριβώς το αντίθετο, δηλαδή μια βολή στο γόνατό της. Αντί να παρουσιάσει τα πλεονεκτήματα του προϊόντος της, παρουσιάζει μια υπεφιλελεύθερη, υπερφεμινιστική και υπερφασιστική πολιτική ατζέντα.
«Οι άντρες είναι κακοί από την ρίζα τους»

Όμως όχι όλοι οι άντρες. Μόνο οι λευκοί!

Με αυτό το μήνυμα, η Gillette, η μάρκα της εταιρίας P&G, εκμεταλλεύτριας παιδιών, θέλει τους άνδρες να είναι αυτοκριτικοί σχετικά με το πώς μεγαλώνουν τους γιους τους. Οι γιοί πρέπει να είναι "θηλυκοί" και να μην συμπεριφέρονται σαν αγόρια. Να γεννάμε αγόρια, αλλά να μεγαλώνουμε κορίτσια, δηλαδή.

Η διαφήμιση δεν δείχνει σκηνές ξυρίσματος, αλλά μόνο στερεότυπα, όπως ότι οι άνδρες είναι κακοί και ολο παλεύουν, η ψήνουν λουκανικάρες παρενοχλώντας τις γυναίκες.

Και πάμε στο χρώμα του δέρματος των ανδρών που εμφανίζονται και στην συμπεριφορά τους. Τότε όλοι σχεδόν οι κακοί είναι λευκοί είναι οι μαύροι είναι οι καλοί.
43 άνδρες παρουσιάζουν «ανεπιθύμητη» συμπεριφορά, 42 από αυτούς είναι λευκοί και ένας είναι μαύρος. 7 άντρες δείχνουν «επιθυμητή» συμπεριφορά, 5 μαύροι και 2 λευκοί.

Πέτρος Ζουμάνης