
Η είδηση λέει: «Η κρίση χτύπησε και την τέχνη, επηρεάζοντας τις τιμές εκκίνησης των δημοπρασιών.
Για το λόγο αυτό, ένας σημαντικός αριθμός έργων θα προσφερθεί προς πώληση σε ελκυστικές τιμές στις 45 Καρτεσίου κατά τη διάρκεια δημοπρασίας γνωστού ελληνικού οίκου δημοπρασιών.
Συνολικά θα δημοπρατηθούν τόσα έργα με εκτιμήσεις από τόσες έως και τόσες χιλιάδες ευρώ.
Μ’ αυτόν τον τρόπο λοιπόν, οι φιλότεχνοι θα έχουν την ευκαιρία ν’ αποκτήσουν έργα υψηλής ποιότητας σε χαμηλές τιμές».
Το Χρηματιστήριο της Τέχνης! Πάνε καλά οι δουλειές των Τραπεζών; Άρα πάνε καλά και οι δουλειές των οίκων δημοπρασιών. Κάνουν προσφορές τα σούπερ μάρκετ στα απορρυπαντικά; Κάνουν και οι οίκοι δημοπρασιών.
Το εμπόριο της Τέχνης. Μερικές φορές η κλοπή έργων Τέχνης ακούγεται πιο έντιμη. Όλοι γνωρίζουμε όμως ποιοι είναι οι… φιλότεχνοι που συχνάζουν στις δημοπρασίες. Πρόκειται στην πλειοψηφία τους για ανθρώπους που καμία κρίση δεν τους αγγίζει.
Τα χρήματά τους δε βρίσκονται στην Ελλάδα, αλλά στην Ελβετία. Συνεχίζουν να καίνε πανάκριβα λίτρα καυσίμων για να κάνουν βόλτες με το Cayenne τους γύρω από την πλατεία Κολωνακίου μέχρι να βεβαιωθούν ότι τους είδαν όλοι. Συνεχίζουν αρκετοί να χρησιμοποιούν την αγορά έργων Τέχνης για ξέπλυμα χρήματος.
Άρα, είναι λογικό να αδιαφορούν και για την «υψηλή ποιότητα» των έργων Τέχνης και για τις μειώσεις στην τιμή εκκίνησής τους.
Το κόλπο με την πτώση στις τιμές έργων Τέχνης λόγω κρίσης, θα μπορούσε άνετα να χρησιμοποιηθεί από την Μοιραράκη που πουλάει χαλιά.
Θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει κι ο πλανόδιος πωλητής που πάνω στο παζάρεμα λέει «δε βγαίνω μάναμ’. Όσο το πήρα τόσο το πουλάω».
Σε καιρούς πραγματικής οικονομικής κρίσης, η αγορά Τέχνης παγώνει, απλώς επειδή κανείς δεν πουλάει! Άρα, το «εμπόρευμα» είναι λιγότερο, άρα οι τιμές του ανεβαίνουν, δεν πέφτουν!
Αυτό που γίνεται σήμερα είναι ένα ακόμη νοσηρό φαινόμενο των ελληνικών οίκων δημοπρασιών (αλήθεια, υπάρχουν και τέτοιοι;).
Επικαλούμενοι την οικονομική κρίση και τη μείωση των τιμών, προσπαθούν να προσελκύσουν λαμόγια μεσαίας τάξης που επειδή είναι και λίγο ψωνάρες, θέλουν να έχουν στους τοίχους τους έναν πίνακα που αγόρασαν σε δημοπρασία και μάλιστα σε ευκαιρία (μαγκιά).
Αυτά τα λαμόγια μεσαίας τάξης δεν έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε πραγματικές δημοπρασίες. Το λοιπόν, τους φτιάχνεις μία δημοπρασία ΣΙΝΕΑΚ να μπορούν κι αυτοί να νιώσουν «κάποιοι». Και φυσικά, η ευκαιρία μιας τιμής εκκίνησης από 1.000 ευρώ, μόνο ευκαιρία δεν είναι, καθώς σε κανονικές συνθήκες το εν λόγω «εμπόρευμα» δεν θα είχε καν τιμή εκκίνησης.
Γι’ αυτό πιστεύω ότι μερικές φορές η κλοπή έργων Τέχνης είναι πιο έντιμη. Άλλο να κλέβεις μουσεία και να ρισκάρεις κι άλλο να κλέβεις χαζούς με τόση ευκολία.
Τζακ Σκύλος
Για το λόγο αυτό, ένας σημαντικός αριθμός έργων θα προσφερθεί προς πώληση σε ελκυστικές τιμές στις 45 Καρτεσίου κατά τη διάρκεια δημοπρασίας γνωστού ελληνικού οίκου δημοπρασιών.
Συνολικά θα δημοπρατηθούν τόσα έργα με εκτιμήσεις από τόσες έως και τόσες χιλιάδες ευρώ.
Μ’ αυτόν τον τρόπο λοιπόν, οι φιλότεχνοι θα έχουν την ευκαιρία ν’ αποκτήσουν έργα υψηλής ποιότητας σε χαμηλές τιμές».
Το Χρηματιστήριο της Τέχνης! Πάνε καλά οι δουλειές των Τραπεζών; Άρα πάνε καλά και οι δουλειές των οίκων δημοπρασιών. Κάνουν προσφορές τα σούπερ μάρκετ στα απορρυπαντικά; Κάνουν και οι οίκοι δημοπρασιών.
Το εμπόριο της Τέχνης. Μερικές φορές η κλοπή έργων Τέχνης ακούγεται πιο έντιμη. Όλοι γνωρίζουμε όμως ποιοι είναι οι… φιλότεχνοι που συχνάζουν στις δημοπρασίες. Πρόκειται στην πλειοψηφία τους για ανθρώπους που καμία κρίση δεν τους αγγίζει.
Τα χρήματά τους δε βρίσκονται στην Ελλάδα, αλλά στην Ελβετία. Συνεχίζουν να καίνε πανάκριβα λίτρα καυσίμων για να κάνουν βόλτες με το Cayenne τους γύρω από την πλατεία Κολωνακίου μέχρι να βεβαιωθούν ότι τους είδαν όλοι. Συνεχίζουν αρκετοί να χρησιμοποιούν την αγορά έργων Τέχνης για ξέπλυμα χρήματος.
Άρα, είναι λογικό να αδιαφορούν και για την «υψηλή ποιότητα» των έργων Τέχνης και για τις μειώσεις στην τιμή εκκίνησής τους.
Το κόλπο με την πτώση στις τιμές έργων Τέχνης λόγω κρίσης, θα μπορούσε άνετα να χρησιμοποιηθεί από την Μοιραράκη που πουλάει χαλιά.
Θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει κι ο πλανόδιος πωλητής που πάνω στο παζάρεμα λέει «δε βγαίνω μάναμ’. Όσο το πήρα τόσο το πουλάω».
Σε καιρούς πραγματικής οικονομικής κρίσης, η αγορά Τέχνης παγώνει, απλώς επειδή κανείς δεν πουλάει! Άρα, το «εμπόρευμα» είναι λιγότερο, άρα οι τιμές του ανεβαίνουν, δεν πέφτουν!
Αυτό που γίνεται σήμερα είναι ένα ακόμη νοσηρό φαινόμενο των ελληνικών οίκων δημοπρασιών (αλήθεια, υπάρχουν και τέτοιοι;).
Επικαλούμενοι την οικονομική κρίση και τη μείωση των τιμών, προσπαθούν να προσελκύσουν λαμόγια μεσαίας τάξης που επειδή είναι και λίγο ψωνάρες, θέλουν να έχουν στους τοίχους τους έναν πίνακα που αγόρασαν σε δημοπρασία και μάλιστα σε ευκαιρία (μαγκιά).
Αυτά τα λαμόγια μεσαίας τάξης δεν έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε πραγματικές δημοπρασίες. Το λοιπόν, τους φτιάχνεις μία δημοπρασία ΣΙΝΕΑΚ να μπορούν κι αυτοί να νιώσουν «κάποιοι». Και φυσικά, η ευκαιρία μιας τιμής εκκίνησης από 1.000 ευρώ, μόνο ευκαιρία δεν είναι, καθώς σε κανονικές συνθήκες το εν λόγω «εμπόρευμα» δεν θα είχε καν τιμή εκκίνησης.
Γι’ αυτό πιστεύω ότι μερικές φορές η κλοπή έργων Τέχνης είναι πιο έντιμη. Άλλο να κλέβεις μουσεία και να ρισκάρεις κι άλλο να κλέβεις χαζούς με τόση ευκολία.
Τζακ Σκύλος
0 Σχόλια