Όταν ξανάρθω στην ζωή θέλω να γίνω Γάτα. 

Να έχω τις εφτά ζωές  και όταν έλα θα μου λες ,να κάνω πως είμαι κουφή άλλες φορές και την τυφλή ,και στην καλύτερη εκδοχή να σου χαρίζω βλέμμα. 

Να είμαι μονίμως αραχτή, κι όταν θα είμαι χαλαρή να έρχομαι καμαρωτή  και να σου κάνω την τιμή,  μόνο για λίγα χάδια. 

Θα μ'αγαπάς όπως εγώ θέλω να μ' αγαπάνε, και όχι όποτε μπορείς να έρχεσαι για να γευτείς, της άδολης αγάπης μου τα τρυφερά σημάδια. 

Να μην ξεχάσω να σου πω, πως δεύτερη ζωή εγώ, δεν θα την χαραμίσω. Θα βγω εκεί έξω να χαρώ τις άλλες έξι μου ζωές κι ας είναι σύντομες και δύσκολες οι μέρες που θα ζήσω.  

Κι όταν θα φύγω μακριά, τότε θα είναι πια αργά να καταλάβεις  πως έχασες  ακόμη μια φορά ,το μάθημα που έπρεπε να πάρεις. 

 Ότι  είναι στην ζωή ακριβό κι ότι πιο δύσκολο θαρρώ το νόημα  της αγάπης.

Α.Π